fredag 30 oktober 2015

Smulan

Det blev ingen städning idag som tänkt,luften gick ur mig lite när jag insåg att idag är det ett år sedan vi lät Smulan gå vidare,det har gått så fort men saknar henne otroligt mycket!

Här är minnesplatsen med hennes urna,foto och tassavtryck,hon kämpade så med sin svåra epilepsi men var trots det alltid glad och busig,vår staffe Diva saknade henne länge efter hon försvann för Diva försökte alltid hjälpa till vid anfallen, märkte inte vi nåt så kom hon och hämtade oss,hon är otroligt smart!
Nuförtiden är det vår katt Loke hon ser efter,öppnar altandörren åt honom mm.
Nej jag får försöka fixa hemma i morgon istället,det är mycket då eftersom det är Samhain och har inte hunnit med mat,fixa ljus,köpt äpplen så jag ligger risigt till med planeringen, men jag ber gudinnor och gudar om hjälp,då brukar det mesta lösa sig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar