tisdag 27 oktober 2015

Måndag?


Idag känns det verkligen som måndag,eftersom maken var ledig igår  när det var måndag så blir man en dag  off. Vaknade också med den där känslan att sängen är där jag vill spendera dagen i idag, känner mig aningen slut efter de senaste dagarnas aktiviteter eftersom jag lyckats med att vara social tre dagar på raken,rekord för mig!
I lördags var Rebecca och barnen här och fikade,Joeline sov som en stock när dom kom så vi kunde prata och fika i lugn och ro,jag lovade också Wayne att fixa mitt arbetsrum så han kan sova över snart,det var ju ett tag sen nu så jag ska snabba mig med det så han kan få lite mormorstid,han är ju så go så det är härligt när han är här.
På söndagen kom nya svärsonen Johan och fikade,Angelica flyttade ju till Malta för några veckor sedan och snart så flyttar Johan dit också,vi passade på att Skypa med Angelica när han var här så det blev nästan som familjefika,det här kortet är från kvällen innan hon åkte,så himla jobbigt att säga hejdå...det blir väl samma när Johan flyttar kan jag tro..
Igår då jag redan var slut efter helgen så hade jag sjukgymnastik,en nära döden upplevelse med smärtor från helvetet och när jag lyckats klara av det så fick vi en briljant ide att gå ut och äta..det blev lunchbuffe på Asian Roxy,korkat egentligen för min del att betala 95:- för buffe när man äter portioner som en ettåring, men det var    trevligt att komma ut med man och barn i alla fall
Lucas och min sociala man med mobilen i högsta hugg..
Mathias med munnen full..
Ja kanske inte så konstigt att man känner sig som en urvriden disktrasa idag,nu är det dags att göra morgonkaffe nr 2 så jag kanske vaknar till lite.


2 kommentarer:

  1. Fint inlägg och fina bilder <3 Känner att jag låg lite efter så läste igenom dina inlägg här. Tycker det är dags att skriva lite mer :)
    Saknar dig och resten av familjen så mycket att det gör ont. Massa pussar och kramar från och Johan från soliga Malta! <3 <3

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du tittade in <3
    Ja jag ska bli bättre på att skriva,lovar :) Jag saknar dig massvis mitt hjärta,det ska bli så roligt om ni kommer iväg hit sen :)
    Många pussar och kramar till er från kalla Sverige.

    SvaraRadera